به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۲۹۳
تعداد بازدید: ۴۷۶
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
نتایج امتیازی رئال‌مادرید نشان می‌دهد که این تیم خیلی هم ضعیف عمل نکرده است.

به گزارش میدان، تیم فوتبال رئال‌مادرید روز شنبه در چارچوب سوپرکاپ اسپانیا که در شهر ریاض عربستان برگزار شد با نتیجه سه بر یک مغلوب بارسلونا شد تا مادریدی‌ها برخلاف فصول گذشته، یک فینال مهم را از دست بدهند. با وجود اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی یک جام را از دست دادند اما نتایج امتیازی نشان می‌دهد که این تیم نسبت به فصل گذشته، آمار نسبتا مشابهی داشته و فقط ذهنیت هواداران است که رئال را در فصل جاری ناکام جلوه می‌دهد.

 

درواقع رئال‌مادرید فصل گذشته برای مسابقات مختلف باشگاهی اسپانیا، رقیبی جدی را در کنار خود احساس نمی‌کرد اما امسال بارسلونا با خرید بازیکنان بزرگ به کورس قهرمانی بازگشته و رقابت تنگاتنگی با رئال‌مادرید دارد. همین موضوع باعث شده تا این ذهنیت برای هواداران مادریدی پیش بیاید که این فصل نتایج خیلی ضعیفی گرفتند که اینطور نبوده و نتایج آماری نشان دهنده این است که شاگردان آنچلوتی فقط در خطوط دفاعی ضعیف عمل کرده‌اند.

 

تیم فوتبال رئال‌مادرید در ۲۶ بازی ابتدایی خود در فصل گذشته ۱۹ برد، چهار تساوی، سه شکست، ۵۶ گل زده و ۲۰ گل خورده داشت، در حالیکه در همین تعداد بازی در فصل جاری ۱۹ برد، سه تساوی، چهار شکست، ۵۶ گل زده و ۲۶ گل خورده داشته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶