به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۲۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۲۹
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
سرمربی پرتغالی تیم استقلال با جدایی هافبک ملی‌پوش خود مخالفت کرد.

به گزارش میدان، در هفته گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که روزبه چشمی، هافبک تیم استقلال قصد دارد نیم فصل دوم از این تیم جدا شود. از امارات به عنوان مقصد بعدی هافبک استقلال نام برده شد و حتی خبرهایی به گوش رسید که در قرارداد چشمی آمده که در صورت داشتن پیشنهاد خارج از کشور بتواند جدا شود.

 

در این بین، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در واکنش به جدایی چشمی گفته بود هیچ کسی درخواستی نداده و از این قضایا بی‌خبر است. ساپینتو برای اینکه متوجه موضوع باشد با چشمی صحبت کرد و از او خواست تا پایان فصل بماند چرا که او یکی از بازیکنان مورد اعتماد تیم است و نقش زیادی به عنوان بازیکن باتجربه ایفا می‌کند.

 

چشمی پس از باخت استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر به حمایت از ساپینتو پرداخت و پس از برتری تیمش مقابل همین تیم تبریزی در مرحله یک شانزدهم نهایی بار دیگر حمایتش را از سرمربی پرتغالی استقلال اعلام کرد. حالا باید دید چشمی با وجود این صحبت‌ها جدا می‌شود یا اصلا پیشنهادی در کار نبوده است.

 

چشمی با بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال، مسافر جام جهانی قطر شد و به غیر از بازی با انگلیس، در دیدار با ولز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل اول تیم ملی را به ثمر رساند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶