به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۱۹۷
تعداد بازدید: ۲۲۹۳
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
علی فتح الله زاده قصد ادامه همکاری با ساپینتو را ندارد اما با مشکلاتی روبروست.

به گزارش میدان، علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم استقلال با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و به مشکلات مالی تیم باید شرایط ساپینتو سرمربی تیم را نیز افزود زیرا نتایج کسب شده توسط این مربی مورد تایید مدیریت استقلال نیست!

 

فتح الله زاده رضایت به ادامه همکاری با ساپینتو ندارد اما قطع همکاری با این مربی نیز برای او دردسرهای فراوانی را به همراه دارد و به همین دلیل تا به حال حکم اخراج یا قطع همکاری با این مربی صادر نشده است.

 

جدایی ساپینتو از استقلال منوط به حضور یک مربی کارآمد در استقلال است که در حال حاضر با توجه به محدودیت‌ها، استقلالی‌ها شرایط جذب مربی خارجی جدید را ندارند و از آنجا که فتح الله زاده به مربی داخلی اعتقاد دارد گزینه مورد توجهی در دسترس نیست و تنها دو گزینه وجود دارند که دیگر مدیران و اعضای هیات مدیره با حضورشان روی نیمکت استقلال مخالفت کردند.

 

مدیران استقلال خواستار بازگشت فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال هستند و از طرفی نیز این مربی نمی‌تواند به استقلال بازگردد زیرا قرارداد دارد و مدیران کلبای امارات با جدایی‌اش موافق نیستند و در این میان تنها دو گزینه باقی می مانند که مورد نظر و تایید کل مجموعه استقلال نیستند.

 

با جدایی ساپینتو پرویزمظلومی و امیرقلعه نویی گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم هستند که قلعه‌نویی با گل گهر قرارداد دارد و مظلومی نیز مورد تایید اعضای هیات مدیره نیست و شدیدا با مربیگری وی مخالفت شده است. با شرایط موجود فتح الله زاده دست نگه داشته تا نتایج ساپینتو در آینده را مورد بررسی قرار دهد و به نوعی تا ناچار به عدم همکاری با این مربی نباشد ساپینتو به کار خود ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد حمایت ظاهری استقلالی‌ها از ساپینتو بعد از جلسه دیروز هم بی ارتباط با این موارد نباشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵