به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۱۹۱
تعداد بازدید: ۱۹۵۸۰
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
سرخپوشان با اطلاعات تازه‌ی قرارداد به بازیکن خود، وی را متوجه طبعات جدایی کرده است.

به گزارش میدان، بعد از مصاحبه سید محمد حسینی در پایان بازی با استقلال و دامن زدن به شایعه انتقالش به جمع آبی پوشان پایتخت، پاکو خمز سرمربی تراکتور به مدافع خود اعلام کرد برای نیم فصل دوم روی او حساب کرده و به هیچ عنوان اجازه جدایی به وی نخواهد داد.این در حالی است که وی طی مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد به قراردادش با باشگاه تراکتور پایبند است و می‌خواهد در این تیم بماند.

 


حسینی با تراکتور قرارداد دارد و برخی شایعات اخیر در مورد پیوستن او به استقلال موقعیتش در باشگاه تراکتور را به خطر انداخت. مخصوصا این که حالا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه است و به خوبی با مسائل حقوقی آشناست. در چنین شرایطی باشگاه تراکتور حسینی را متوجه طبعات جداییش کرد. به طوری که در صورت جدایی قطعا وی بازنده این بازی خواهد بود. از این رو این مدافع که نمی‌تواند از تیمش جدا شود برای این که به نوعی از مربی تیم و مسئولان باشگاه دلجویی کند اعلام کرد قصد جدایی ندارد و این شایعات در پی سوءبرداشت از اظهارات او شکل گرفته است.

 


به این ترتیب پروژه انتقال مدافع تراکتور به استقلال منتفی است و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند مدافع بخرند باید در تیم دیگری به دنبال بازیکن مورد نظر خود باشند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶