به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۱۲۸
تعداد بازدید: ۶۳۷
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
استقلال در مورد مدافع اصلی خود در تیم با مشکلاتی روبرو شده است.

به گزارش میدان، رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که ساپینتو سرمربی استقلال علاقه بسیاری به وی دارد با شرایط متفاوتی در این تیم روبرو شده است. سیلوا که در اکثر بازی های استقلال بازیکن فیکس تیم بوده مورد توجه و تایید هواداران و مدیران باشگاه نیز قرار دارد و به همین دلیل اعضای تیم تمایل دارند که این بازیکن فصل بعد در استقلال بماند.

 

اما در این مورد مشکلاتی برای استقلال وجود دارد زیرا سیلوا از دو باشگاه عربی پیشنهاد دریافت کرده است و در این مورد با سرمربی تیم نیز گفت‌وگو کرده و اعلام کرده که در صورت مناسب بودن شرایط از استقلال جدا می‌شود. این بازیکن بند فسخ قرارداد دارد و می‌تواند با توجه به شرایط خود از تیم جدا شود.

 

سیلوا می‌تواند در صورت توافق با استقلال 300 هزاردلار پرداخت کند و به تیم دیگری بپیوندد. البته این بازیکن به مدیران استقلال اعلام کرده که از حضور در این تیم رضایت دارد و مشکلی وجود ندارد اما اگر شرایط تیم مورد نظر بهتر از استقلال باشد وی از تیم جدا می‌شود تا با خانواده‌اش ایران را ترک کنند.

 

این در حالی است که ساپینتو به مدیران استقلال اعلام کرده شرایط مالی این مدافع را بهبود بخشند تا وی برای ماندن در استقلال ترغیب شود اما با توجه به مشکلات ارزی استقلالی‌ها اصرار زیادی به ماندن این بازیکن در تیم ندارند و اگر قرار باشد جدایی وی سودی برای تیم داشته باشد آنها نیز به این جدایی رضایت می‌دهند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰