به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۰۶۹
تعداد بازدید: ۷۱۳۵
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
صبحت‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی چند پرسپولیسی به این تیم مطرح است.

به گزارش میدان، پس از فسخ یک طرفه قرارداد یورگن لوکادیا با باشگاه پرسپولیس توسط این بازیکن و نیاز شدید این تیم به مهاجم صحبت‌هایی در خصوص احتمال بازگشت چند بازیکن سابق این تیم به جمع سرخپوشان مطرح شد. در همین خصوص در یکی، دو روز گذشته شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی علی علیپور یا کریم انصاری‌فرد به جمع پرسپولیسی‌ها مطرح شد.



پیگیری ما در این خصوص نشان می‌دهد تا زمان تنظیم این خبر هیچ صحبتی درمورد بازگشت علی علیپور و کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس مطرح نشده است. این دو بازیکن فعلا در پرتغال و قبرس مشغول بازی هستند و تا زمان شروع نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا هم خبری از جدایی این بازیکنان از تیم‌هایشان نخواهد بود.



ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی هم تا الان در مورد این دو بازیکن اعلام نیاز نکرده است و فعلا همه چیز در خصوص علیپور و انصاری‌فرد در حد شایعه است. اولویت فعلی باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد جدید با عیسی آل‌کثیر است و اگر هم بنا به جذب مهاجم جدید باشد این اتفاق در پنجره زمستانی رخ می‌دهد. البته باوجود اینکه علیپور و انصاری‌فرد با باشگاه‌های خود قرارداد دارند خیلی بعید است که به این سادگی به پرسپولیس برگردند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴