به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۸۵۵
تعداد بازدید: ۷۵۲
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
دیدار تیم‌های ایران و ولز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش میدان، دو تیم ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ امروز(جمعه) در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن علی دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. روزبه چشمی و رامین رضاییان در این بازی برای تیم ملی گلزنی کردند تا بازی با آمریکا در روز سه شنبه یک دیدار حیثیتی شود. در دیگر مسابقه این گروه دو تیم آمریکا و انگلیس امشب از ساعت ۲۲:۳۰ برابر هم قرار می‌گیرند.

 

ترکیب تیم ملی ایران: سید حسین حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون

 

ترکیب تیم ملی ولز: وین هنسی، ویلیامز، بن دیویس، کریس مفام، جو رودون، هری ویلسون، آرون رمزی، گرت بیل، کیفر مور، روبرتس، آمپادو

 

علیرضا بیرانوند که در بازی برابر انگلیس از ناحیه بینی مصدوم شده بود، روز چهارشنبه با یک ماسک محافظ در تمرین تیم ملی ایران حاضر شد. همین موضوع شائبه‌هایی را به وجود آورد که شاید او به بازی برابر ولز برسد اما کارلوس کی‌روش در نشست خبری روز گذشته آب پاکی را روی دست همه ریخت و تایید کرد که بیرانوند به این دیدار نخواهد رسید.

 

دو تیم ایران و ولز برای دومین بار به مصاف هم رفتند. پیش از این، تیم ملی ایران در راه آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ برابر ولز قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳