به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۸۲۴
تعداد بازدید: ۴۶۰
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
در حالی که همه منتظر تعیین تکلیف وضعیت تیم لیگ برتری بودند این مربی هنوز به ایران نیامده است.

به گزارش میدان، برخلاف اظهارات مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است. احمد پارو در آخرین مصاحبه‌اش در سایت باشگاه صنعت نفت اعلام کرد سرمربی این تیم را تا پایان هفته گذشته مشخص می‌کند. این در حالی است که هفته جاری را سپری می‌کنیم و هنوز مشخص نیست سرمربی این تیم چه کسی است و کی به ایران می‌آید.
البته پیش از این هم در همین رسانه خواندید آبادانی ها با ادسون تاوارس به توافق رسیدند و از او برنامه گرفتند اما آنچه تجربه به ما ثابت کرده است ؛تا زمانی که یک مربی روی نیمکت تیمی ننشیند احتمال هر تغییری وجود دارد. به این ترتیب با وجود این که توافقات با این مربی برزیلی انجام شده و او نیز مسئولیت این تیم را پذیرفته است اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست .

 

گویا دلیل تاخیر این مربی برای حضور در ایران و هدایت تیم صنعت‌نفت برخی مشکلات ویزای کار این مربی و دستیار بدنساز همراهش بوده است. از این رو در حالی که مدیران باشگاه صنعت‌نفت منتظر حضور آخر هفته‌ای تاوارس بودند وی آنها را غافلگیر کرده و به ایران نیامد. به نظر می‌رسد این مشکل حل شده و به زودی برزیلی‌ها از آبادان سر در می‌آورند. در همین خصوص شنیدیم این مربی قرار است از بین بازیکنان تیم می‌آورند چند نفری را کنار بگذارد تا جا برای نفرات ورودی مورد نظرش باز شود. از این رو او باید به ایران بیاید و با بررسی عملکرد تیم روی نام بازیکنانی که لازم ندارد قلم قرمز بکشد.

 

تیم صنعت‌نفت از ابتدای فصل تا کنون دو تغییر روی نیمکت تیمش داشت و بعد از برکناری پرکاس و سپس فیروز کریمی حالا به دنبال سومین مربی در فصل جاری است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴