به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۷۳۹
تعداد بازدید: ۵۹۸
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۶
مهاجم مصدوم تیم استقلال پس از چند ماه غیبت با شروع تمرینات بازمی‌گردد.

به گزارش میدان، در خبرها اعلام کردیم آرمان رمضانی، مهاجم تیم استقلال دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته است و از دور جدید تمرینات استقلال می‌تواند شرکت کند، اتفاقی که می‌تواند خبری خوبی برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان باشد.

 

دیگر مصدوم استقلال سبحان خاقانی است، بازیکنی که پیش از شروع فصل رباط صلیبی پاره کرد و چند ماهی دور از میادین است. مهاجم استقلال که پایش را جراحی کرد با شروع دوباره تمرینات استقلال می‌تواند تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کند. خاقانی دو فصل اخیر یکی از بازیکنان جوانی بود که در استقلال مطرح شد و بیشتر زمان فرهاد مجیدی به بازی گرفته می‌شد. 

 

این بازیکن سال گذشته به خیلی از بازیکنان مطرح ارجحیت داده شد و مجیدی نیز بارها به حمایت از بازیکن تیمش پرداخت. مصدوم بعدی استقلال محمدحسین زواری است، بازیکنی که از تیم صنعت نفت آبادان به استقلال پیوست اما مدت زیادی است که به دلیل مصدومیت نتوانسته در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرد. ساپینتو در تمرینات پیش فصل این بازیکن را تایید کرده بود و به او نیز گفته که خودش را مهیای بازگشت به میادین کند. زواری همراه امید حامدی‌فر از تیم صنعت نفت به استقلال پیوستند اما هیچ کدام به بازی گرفته نشده‌اند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳