به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۵۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۳۳
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
سردار آجورلو از مدیر استقلال به سبب رفتار مخفیانه بسیار دلخور و ناراحت است.

به گزارش میدان،سردار آجورلو از سمت خود در استقلال برکنار شد و وزارت شبانه علی فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی کرد اما در این میان آجورلو از فتح الله زاده بسیار دلخور شده و این موضوع را به دوستان مشترکشان اعلام کرده است.

مدیرعامل سابق استقلال با فتح الله زاده ارتباط کاری داشت و در حال حاضر حضور غیر منتظره وی را به جای خود در استقلال برنمی تابد و این موضوع وی را بسیار عصبانی و ناراحت کرده است.

 

گویا به اطلاع آجورلو رساندند که فتح الله زاده با وزیر در ارتباط بوده و از مدتها قبل در خصوص مدیرعاملی تیم استقلال با وی به توافق رسیده است.

این در حالی است که عنوان می شود میرشاد ماجدی اصلی ترین گزینه وزارت برای این سمت در استقلال بوده و حتی صحبت از بازگشت مددی مدیریت سابق استقلال نیز به این تیم می شد اما سرانجام فتح الله زاده این سمت را پذیرفت تا آجورلو وی را مقصر اصلی این اتفاقات تلقی کند!

 

مدیرعامل سابق استقلال به رقیبش در استقلال پیغام داده و عنوان کرده که صحبتهای مطرح شده توسط فتح الله زاده را نمی پذیرد و برکناری شبانه اش از استقلال بسیار غیرمنتظره و با هماهنگی قبلی بوده که برای وی بسیار عجیب است!

 

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴