به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۴۵۱
تعداد بازدید: ۴۰۱
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
سرمربی پرتغالی تیم استقلال چند بازیکن تیمش را در نیم فصل در لیست خروج قرار می‌دهد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

 

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که این فصل جانشین فرهاد مجیدی در استقلال شد قصد دارد با پایان نیم فصل، چند بازیکن تیمش رد لیست خروج قرار دهد، بازیکنانی که در چند دسته قرار می‌گیرند، نخست ترافیک در برخی از پست‌ها، دوم عدم رضایت از عملکرد و سوم درخواست خود بازیکنان باعث شده که ساپینتو چند بازیکن تیمش را در لیست خروج استقلال قرار دهد.

 

محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، دو بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان هستند که جزو خریدهای استقلال محسوب می‌شدند اما اصلا از آنها استفاده نشده است، دو بازیکنی که ساپینتو به آنها گفته می‌توانند آینده خوبی داشته باشند اما در حال حاضر نیازی به آنها ندارد. زواری مصدوم است و نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود. سجاد شهباززاده سومین بازیکنی است که از نیمکت نشینی ناراضی است و قصد دارد دوباره به سپاهان بازگردد.

از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قرار بود مطهری در لیست خروج باشد اما مصدومیت رمضانی شاید باعث ماندن مطهری در جمع آبی‌پوشان شود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵