به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۲۲۱
تعداد بازدید: ۴۹۸
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
دو مدافع تیم استقلال با وضعیت پیچیده ای در این تیم روبرو شدند.

به گزارش میدان، ساپینتو سرمربی تیم استقلال با اخلاق و رفتار خاص خود در تیم بازیکنان خود را هدایت می کند و این در حالی است که وی به برخی بازیکنان تیم اعتقادی ندارد و این وضعیت در مورد دو مدافع استقلال نیز صدق می کند.

گفتنی است حسین مرادمند مدافع استقلال که با مشکلات بسیار توانست خدمت سربازی اش را به اتمام رسانده و به استقلال بازگردد در شرایط فعلی جایی در ترکیب و تفکرات ساپینتو ندارد.

سرمربی استقلال در بازی قبلی وی را از لیست خط زد و در حالیکه تصور می شد وی با مشکل سربازی اش همچنان شرایط بازی در ترکیب تیم را ندارد اما وی کاملا فنی از لیست جدا شد و به جای اردو به منزلش رفت.

 

این اتفاق پیش از بازی استقلال با پیکان نیز رخ داد و مرادمند این دیدار را نیز با شرایطی مشابه دیدار قبلی از دست داد و از لیست کنار گذاشته شد.

از زرفی این بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده و از آنجا که ساپینتو از عملکرد سیلوا و غلامی در مرکز خط دفاعی تیم رضایت دارد احتمال ایجاد تغییر در ترکیب دفاعی استقلال بسیار ضعیف است و این شرایط اوضاع این مدافع را در تیمملی نیز با تغییراتی روبرو می کند که به ضرر این بازیکن است.

 

البته این وضعیت در مورد سیاوش یزدانی دیگر مدافع آبی ها نیز صادق است و با اینکه وی در لیست استقلال حضور دارد اما با توجه به شرایط بازیکنان در دفاع استقلال ساپینتو با ایجاد تغییرات کاملا مخالف است.

 

 

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴