به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۶۰۵۸
تعداد بازدید: ۵۸۶۸
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
باشگاه پرسپولیس در تلاش است دومین مهاجم خارجی خودش را هم جذب کند تا خط حمله این تیم تقویت شود.

به گزارش میدان، پس از جذب یورگن لوکادیا توسط باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی به مدیران این باشگاه اعلام کرد که برای تقویت خط حمله به یک مهاجم خارجی دیگر نیاز دارد و البته نام تمیروف هم باید از فهرست پرسپولیس خارج شود. بعد از این درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس با چند مهاجم مدنظر سرمربی تیم‌شان وارد مذاکره شدند.

در همین خصوص بد نیست بدانید که مذاکرات با شیخ دیاباته به صورت جدی در حال انجام شدن است و دو طرف به توافقاتی هم دست پیدا کردند، اما هنوز پیوستن مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس قطعی نشده است. نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس به جز دیاباته به دو مهاجم دیگر هم وارد مذاکره شده بود و همزمان با ۳ مهاجم مذاکره کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از این مهاجمان توماس اولسن مهاجم نروژی و سابق شباب الاهلی امارات بوده. مدیران باشگاه پرسپولیس باب مذاکره را با این مهاجم باز کرده بودند و حتی حاضر بودند از نظر مالی با اولسن به توافق هم برسند، اما این مهاجم مطرح و ۳۱ ساله اعلام کرده بود که علاقه‌ای به حضور در ایران ندارد و به خاطر همین به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به غیر از این دو بازیکن با یک مهاجم دیگر هم مذاکراتی داشته است که از نام و هویت این مهاجم اطلاعاتی در دسترس نیست، اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس به صورت موازی با دیاباته با این مهاجم هم مذاکراتی داشته است. هرچه هست امروز آخرین مهلت برای جذب بازیکن غیر آزاد در نقل‌وانتقالات تابستانی هست هرچند باشگاه پرسپولیس می‌تواند بعد از امروز با بازیکنان آزاد خارجی قرارداد امضا کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹