به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۰۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۵
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
ستاره برزیلی نیوکاسل، گزینه مدنظر آنچلوتی برای جانشینی کاسمیرو است.

به گزارش میدان، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته از انتقال کاسمیرو، هافبک رئال‌‌مادرید به جمع شیاطین سرخ خبر داد. قرارداد این ستاره برزیلی به مدت ۵ سال خواهد بود و قرار است مراسم معارفه وی روز دوشنبه برگزار شود. با این حال کاسمیرو روز گذشته به محل تمرین رئال رفت تا کارلو آنچلوتی را در جریان تصمیمش قرار دهد و با هم‌تیمی‌های سابق خود خداحافظی کند.

 

به همین دلیل، حالا رئال‌مادرید به دنبال جذب برونو گیمارش، هافبک نیوکاسل یونایتد، به عنوان جایگزین برای هموطنش، کاسمیرو است. البته گیمارش هم به خاطر پدربزرگش تابعیت اسپانیایی دارد و به دلیل داشتن پاسپورت اروپایی، مشکلی برای ثبت قرارداد با رئال‌مادرید نخواهد داشت.

 

جانشین ستاره رئال‌مادرید از لیگ برتر می‌آید؟!

 

علاوه براین منابع نزدیک به باشگاه نیوکاسل یونایتد اعلام کردند که باشگاه المپیک لیون برای جذب گیمارش، دو بار درخواست ارسال کرده اما او تمایل ندارد در لیگ فرانسه به میدان برود. شایان ذکر است که نیوکاسل در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۲ نزدیک به ۵۲ میلیون یورو برای جذب برونو گیمارش پرداخت کرد. همچنین گیمارش ۲۴ ساله عضو تیم ملی برزیل است و پیش‌بینی می‌شود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از مهره‌های کلیدی تیته، سرمربی برزیل باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳