به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۶۰۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۹۹
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
سرمربی استقلال برای دیدار با ملوان نام چند استقلالی را از لیست تیم خارج کرد.

به گزارش میدان، ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی با ملوان چند بازیکن حدید خود را در اختیار دارد و با اینکه این نفرات از آمادگی خوبی برخوردار نیستند و تنها سه جلسه باتیم تمرین کردند اما ساپینتو سرمربی تیم قصد دارد از محمد محبی و مهدی قائدی در ترکیب استقلال مقابل ملوان استفاده کند. این در حالی است که وی نام چند بازیکن اصلی خود را از لیست خارج کرده است.

 

از طرف دیگر کاوه رضایی به دلیل عدم ثبت قراردادش بازی دوم تیم را نیز از دست داد. ضمن اینکه زبیر نیک نفس نیز در لیست استقلال برای این بازی حضور ندارد، گفته می شود که وی با مصدومیت جزئی روبروست و این دیدار را از دست داد.

 

عزیزبک آمانوف نیز بازیکنی است که از لیست این بازی خارج شده است. این بازیکن با شرایط خاصی روبرو شد و با اینکه قرار بود در لیست مازاد تیم باشد دقیقه نود در استقلال ماندنی شد و نامش نیز در لیست بزرگسالان استقلال قرارگرفته است. با اینکه این بازیکن متولد سال 76 است و مدیران استقلال می‌توانستند نام وی را در لیست نفرات زیر 25 سال استقلال قرار دهند اما این اتفاق را عملی نکردند و در حال حاضر در مورد لیست خود دچار مشکلات بزرگی شدند.

 

از طرفی ارسلام مطهری و محمد حسینی نیز از لیست خارج شدند و استقلال را در سفر به انزلی همراهی نکردند. گفتنی است ساپینتو  تصمیم دارد از صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، محمد محبی، مهدی قائدی و پیمان بابایی در ترکیب استقلال مقابل ملوان بندرانزلی استفاده کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۶