به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۰۱۸
تعداد بازدید: ۶۹۱
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
باشگاه استقلال برای خارج کردن نام دو بازیکن خود به مشکل برخورد.

به گزارش میدان، ساپینتو سرمربی تیم استقلال با شرایطی خاص نام چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داده و حتی اعلام کرده که از این اتفاق رضایت ندارد اما مسوولان باشگاه از وی خواستند تا هرچه سریعتر در این مورد تصمیم قطعی خود را اتخاذ کند به همین دلیل ساپینتو نام چند بازیکن را به باشگاه اعلام کرد تا از لیست خارج شوند.

 

ارسلان مطهری و سید محمد حسینی نفراتی هستند که نامشان در رسانه‌ها رسما اعلام نشد اما این فصل را در استقلال حضور ندارند و باید باشگاه خود را معرفی کنند. این در حالی است که پیش از این نام مطهری مطرح شده بود و انتظار می‌رفت که یک بازیکن از خط حمله تیم به صورت قطعی از استقلال جدا شود. در مورد حسینی نیز پس از بازگشت سیاوش یزدانی سرمربی استقلال نام یک مدافع را نیز در لیست مازاد قرار داد تا توازن در پست‌های استقلال رعایت شود.

 

نکته قابل توجه در این مورد این است که استقلالی‌ها برای جدایی این نفرات باید غرامت بپردازند زیرا بر طبق قانون نام این نفرات باید بیست روز قبل از پایان نقل و انتقالات در لیست مازاد قرار می‌گرفت و در حال حاضر این دو بازیکن می‌توانند از استقلال شکایت کرده و تمام حق و حقوق خود را دریافت کنند.

 

گفته می‌شود حسینی و مطهری پیشنهاداتی را دریافت کردند اما این نفرات از اقدام استقلالی‌ها در این مقطع شدیدا دلخور شدند و به همین دلیل احتمال اینکه از استقلال شکایت کنند وجود دارد. ارسلان در تمرین آخر استقلال نیز غایب بوده و در سفر به انزلی نیز تیم را همراهی نکرد. حسینی نیز مدعی شده که قرار گرفتنش در لیست سیاه فنی نیست!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷