به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۰۱۴
تعداد بازدید: ۹۴۸
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
باشگاه منچستریونایتد خواهان جذب هافبک برزیلی رئال‌مادرید شده است.

به گزارش میدان، روز گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد تمایل دارد تا کاسمیرو، هافبک رئال‌مادرید را به خدمت بگیرد. علاقه شیاطین سرخ به هافبک برزیلی پس از آن بود که این باشگاه انگلیسی نتوانست فرانک دی یانگ از بارسلونا و آدرین ربیوت را از یوونتوس جذب کند.

 

برنامه معروف اسپانیایی ال‌چیرینگیتو اعلام کرد که منچستریونایتد پیشنهاد بزرگی به کاسمیرو داده تا او را به اولدترافورد بیاورد. براین اساس، درحالیکه قرارداد کاسمیرو با رئال‌مادرید در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما منچستریونایتد حاضر است برای کاسمیرو ۶۰ میلیون یورو بپردازد.

 

کاسمیرو یکی از ارکان اصلی قهرمانی‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بود. به همین دلیل کارلو آنچلوتی دوست ندارد این بازیکن تاثیرگذار را به راحتی از دست بدهد اما باتوجه به اینکه سن او از سی سالگی فرا رفته، مدیران باشگاه ممکن است با جدایی او موافقت کنند.

 

بر اساس گزارش‌ها، اگر منچستری‌ها بخواهند کاسمیرو را به خدمت بگیرند، باید دو شرط تیم مادریدی را انجام دهند. مدیران منچستریونایتد برای جذب این هافبک ۳۰ ساله باید پیشنهادی ارائه دهند که رئال‌مادرید نتواند آن را رد کند و درواقع باید یک پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی وجود داشته باشد. علاوه براین مهم‌تر از همه، خود کاسمیرو باید با رفتن از سانتیاگو برنابئو موافقت کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰