به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۰۱۳
تعداد بازدید: ۶۲۲
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
دروازه‌بان پاریسن ژرمن در لیگ برتر ایتالیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش میدان، نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و حالا رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که کیلور ناواس، دروازه‌بان پاریسن ژرمن مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته است. این در شرایطی است که داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی این تیم، ایتالیا را به مقصد عربستان ترک کرد و به النصر پیوست. حالا ناپولی به دنبال گلر سابق رئال‌مادرید است تا جای او را پر کند.

 

کیلور ناواس همراه با رئال ۳ بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و چندین فصل یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان بود اما حالا کریستوفر گالتیه، سرمربی جدید پاریسن ژرمن صراحتا نشان داده که انتخاب اول او جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی است. از سوی دیگر، لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی به جذب کیلور ناواس اصرار دارد تا رختکن خالی تیم را با خروج بازیکنان کاریزماتیکی همچون کولیبالی، اینسینیه و مرتنس پر کند.

 

باشگاه ایتالیایی در تلاش است تا با پاریسن ژرمن بر سر دستمزدی که قرار است به این بازیکن پرداخت شود به توافق برسد. فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در این باره گفت که باشگاه پاریسن ژرمن باید در اسرع وقت این انتقال را نهایی کرده و در نتیجه از دستمزد نجومی این بازیکن خلاص شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶