به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۰۱۲
تعداد بازدید: ۸۴۳
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های پرسپولیس و فولاد از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. با ثبت این نتیجه پرسپولیس و فولاد  دو امتیازی شدند.

 

این دومین بازی پیاپی بود که پرسپولیس با وجود داشتن موقعیت‌های گلزنی نتوانست دروازه حریفش را باز کند تا مشخص شود تیم گل‌محمدی در امر گلزنی ضعف فراوانی دارد. البته به نظر می‌رسد با جذب لوکادیا و احتمالا دیاباته این ضعف برطرف شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا( امید عالیشاه)، میلاد سرلک، مهدی ترابی(شرزاد تمیروف)، سعید صادقی(محمد عمری)، سروش رفیعی(سینا اسد بیگی)، مهدی عبدی( حامد پاکدل)

 

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی(وحید حیدریه)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری(علیرضا کوشکی)، محمد آبشک(ایوب والی)، وریا غفوری(پاتوسی)، احسان پهلوان، مجید علیاری(احمد عبدالله زاده)

 

کارت قرمز: علیرضا کوشکی در ثانیه‌های پایانی بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد

 


پرسپولیس و فولاد در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی ۳ بازیکن سابق پرسپولیس یعنی مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی برای اولین بار با لباس فولاد مقابل تیم سابقشان قرار گرفتند. ضمن اینکه حضور بازیکنان و مربیانی مانند وریا غفوری، علی قربانی، مهدی هاشمی‌نسب و اشکان دژاگه هم که هر کدام در مقاطع و بازی‌هایی با پرسپولیس تقابل داشتند به جذابیت‌های بازی افزود.



در آخرین دیدار دو تیم، فولاد خوزستان موفق شد در بازی سوپرجام فصل پیش پرسپولیس را شکست بدهد البته در جریان لیگ برتر فولاد سال‌ها بود که پرسپولیس را شکست نداده بود و این رکورد باقی ماند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵