به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۵۹۴۸
تعداد بازدید: ۷۹۶
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
وضعیت بازیکن فصل گذشته ابی ها پیچیده شده است و احتمال بازگشتش به استقلال نیز بسیار کم است.

به گزارش میدان، سیاوش یزدانی مدافع استقلال که با این تیم قرارداد دارد و به دلیل خدمت سربازی ناچار شد از این تیم جدا شود با وضعیت پیچیده ای روبرو شده است و برای فوتبال بازی کردن با مشکل مواجه است.

 

این بازیکن که باید در تمرینات ملوان بندرانزلی شرکت می کرد در لیست مازاد مازیار زارع سرمربی این تیم قرار گرفته است و در حال حاضر باید برای طی کردن خدمت سربازی راهی پادگان شود! 

 

یزدانی که برای ادامه فوتبال خود در تیمی به جز استقلال انگیزه ای ندارد و بارها به این موضوع اشاره کرده به همین دلیل مورد تایید زارع قرار نگرفته و در حال حاضر وضعیت نامشخصی دارد.مربی ملوان مدعی است که این بازیکن در تمرینات تمرکز ندارد و باید از این تیم جدا شود.

 

گفتنی است وی از مسوولان استقلال درخواست کرده تا به اوضاعش رسیدگی کنند و از طرفی به دنبال گرفتن معافیت توسط کفالت پدرش است اما به این درخواست نیز پاسخ مثبتی داده نشده است!از طرفی وی تنها خواستار بازگشت به استقلال است و به همین دلیل مدیران تیم در پی این هستند که مشکل وی را حل کنند اما برای بازگشت به تمرینات استقلال باید مشکل سربازی این بازیکن حل شود و اگر این اتفاق رخ ندهد سیاوش ناچار است باقی زمان خدمتش را در پادگان سپری کند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱