به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۸۷۶
تعداد بازدید: ۴۵۴
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
اسطوره فوتبال ایتالیا از سسک فابرگاس استقبال کرد.

به گزارش میدان، سسک فابرگاس هافبک سابق آرسنال، بارسلونا، چلسی و موناکو با قراردادی به تیم فوتبال کومو پیوست. این تیم در سری بی ایتالیا حضور دارد و فصل گذشته را در جایگاه سیزدهم جدول به پایان رساند. شایان ذکر است که جان لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا هم در زمستان سال گذشته به تیم سابق خود یعنی پارما بازگشت تا این دو بازیکن در فصل جاری برای چندمین مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

 

عکس/ کل‌کل جالب دو اسطوره با هم!

 

سسک فابرگاس در مراسم معارفه خود به این موضوع اشاره کرد و گفت: من تاکنون دو گل به بوفون زده‌ام و حالا سعی می‌کنم برای چهارمین بار این کار را انجام دهم. با این حال، بوفون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، جواب فابرگاس را داد و گفت: به ایتالیا خوش آمدی قهرمان! من با آغوش باز منتظر شما هستم. ببینم می‌توانی بازهم به من گل بزنی یا نه!

 

شایان ذکر است که فابرگاس در عرصه ملی، دو بار دروازه بوفون را باز کرده است که از جمله آن می‌توان به مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ و در جریان تساوی ۱-۱ ایتالیا و اسپانیا و همچنین در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۰۸ و در باخت ۴-۲ آتزوری به ماتادورها اشاره کرد. علاوه براین در عرصه باشگاهی هم در جریان دیدار آرسنال و یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵، فابرگاس موفق به گشودن دروازه بوفون شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵