به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۸۷۵
تعداد بازدید: ۷۹۶
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
تیم فوتبال منچستریونایتد یکشنبه هفته آینده، در اولین بازی لیگ به مصاف برایتون خواهد رفت.

به گزارش میدان، ۱۲ ماه از قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد باقی مانده است اما او اوایل تابستان اعلام کرد که به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا است و به همین دلیل تمایل دارد باشگاه را ترک کند. این مهاجم ۳۷ ساله به دلیل مشکل خانوادگی در تور پیش فصل منچستریونایتد در بانکوک و استرالیا غایب بود و در دیدار دوستانه روز شنبه مقابل رایو وایکانو فقط ۴۵ دقیقه به میدان رفت.

 

به گزارش روزنامه سان انگلیس، اریک تن هاگ تصمیم گرفته که رونالدو را در اولین بازی منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر نیمکت‌نشین کرده و مثلث جیدون سانچو، آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد چراکه این سه بازیکن دیدارهای دوستانه پیش فصل عملکرد قابل توجهی داشتند و نظر سرمربی هلندی را به خود جلب کردند.

 

این درشرایطی است که آنتونی مارسیال در بازی دوستانه هفته گذشته مقابل اتلتیکومادرید از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و زمین را ترک کرد. مصدومیت مارسیال ضربه بزرگی برای اریک تن هاگ بود چراکه این بازیکن بهترین فرم خود را سپری می‌کرد اما با عملکرد برجسته‌ای که در پیش فصل داشت احتمالا نقش کلیدی در برنامه‌های تن هاگ در پیشبرد اهداف آینده ایفا خواهد کرد. با این وجود به نظر می‌رسد که این مهاجم فرانسوی مشکلی برای حضور در بازی یکشنبه هفته آینده مقابل برایتون ندارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴