به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۸۲۹
تعداد بازدید: ۵۳۸
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
ستاره لهستانی، در مصاحبه با ESPN یک شایعه عجیب را تکذیب کرد.

به گزارش میدان، باشگاه بارسلونا پس از مذاکرات طولانی با بایرن مونیخ، توانست رابرت لواندوفسکی را جذب کند تا این ستاره ۳۳ ساله در فصل آینده زیرنظر ژاوی هرناندز توپ بزند. با این حال، انتقال جنجالی او به بارسلونا شایعات زیادی را در طول این مدت برای ستاره لهستانی به وجود آورده بود، به طوریکه حتی گفته‌ می‌شد‌ لواندوفسکی پس از شنیدن مذاکرات بایرن با ارلینگ هالند، درخواست خروجش را به سران این باشگاه داده است.

 

لواندوفسکی، این شایعه را تکذیب کرد و در مصاحبه با ESPN گفت: خروج من هیچ ربطی به ارلینگ هالند نداشت. من همیشه حقیقت را می‌گویم، با اینکه ممکن است به ضررم تمام شود. نمی‌خواهم از جزییات انتقالم به بارسلونا صحبت کنم اما اگر سوال شما این است که آیا مذاکرات با هالند باعث جدایی‌ام از بایرن شد، باید بگویم خیر، این موضوع واقعیت ندارم. من هیچ مشکلی با آمدن هالند به بایرن نداشتم.

 

لواندوفسکی سال ۲۰۱۴ از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و در ۳۷۵ بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۳۴۴ گل به ثمر رساند. او با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندسلیگا، سه بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این او پنج فصل متوالی هم آقای گل بوندسلیگا لقب گرفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷