به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۵۸۱۶
تعداد بازدید: ۸۵۹
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
لژیونر ایرانی که هنوز وضعیت فصل آینده‌اش مشخص نیست در آستانه پیوستن به تراکتور تبریز قرار دارد.

به گزارش میدان، سعید عزت‌اللهی لژیونر ایرانی کشورمان که فصل گذشته به صورت قرضی از تیم باشگاهی‌اش در لیگ دانمارک به الغرافه قطر پیوست، هنوز تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص نکرده است.

 

این بازیکن سال گذشته روزهای پرفروغی در الغرافه زیر نظر آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و سابق استقلال نداشت. عزت‌اللهی که به نظر می‌رسد در قطر دومین دوره جام جهانی خود را پشت سر خواهد گذاشت تیم‌های زیادی را در داخل کشور خواهان خود دید.

 

باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل با این بازیکن مذاکره کرد که به جایی نرسید. حالا خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور تبریز خیلی جدی سراغ این بازیکن رفته است. عزت‌اللهی برای اینکه مجبور نشود بین استقلال و پرسپولیس تیمی را انتخاب کند، بعید نیست در سال جام جهانی به تیمی برود که بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و ... حضور داشته‌اند.

 

نماینده باشگاه تراکتور با عزت‌اللهی مذاکرات جدی انجام داده است و حتی گفته می‌شود دو طرف بر سر کلیات این قرارداد به توافق رسیده اند اما این احتمال هم وجود دارد که لژیونر کشورمان در آخرین لحظه تیمی در خارج از کشور پیدا کند و به ایران بازنگردد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰