به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۵۷۷۹
تعداد بازدید: ۴۵۵
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
مهاجم تیم ملی بلژیک، پس از ۹ سال حضور در ناپولی، از این تیم جدا شد.

به گزارش میدان، با اعلام باشگاه ناپولی، دریس مرتنز پس از ٩ سال از این تیم جدا شد. علیرغم پیشنهاد ناپولی برای تمدید قرارداد اما مرتنز کاهش دستمزد از ۴.۵ میلیون پوند به ۲.۵ میلیون پوند را نپذیرفت و به همین دلیل دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.

 

بر این اساس، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت تایید کرد که آینده مرتنز خارج از ایتالیا خواهد بود چراکه او قصد ندارد در باشگاهی غیر از ناپولی در لیگ ایتالیا حضور داشته باشد. در عین حال این بازیکن ۳۵ ساله از سه تیم قطری و عربستانی پیشنهاد دریافت کرده اما آن‌ها را رد کرده است چراکه او می‌خواهد برای سومین بار با تیم ملی بلژیک در جام جهانی حضور داشته باشد، بنابراین او برای فصل آینده با پیراهن یک تیم اروپایی به میدان خواهد رفت.

 

این روزنامه معتبر ایتالیایی اسامی باشگاه‌های عربستانی و قطری که با مرتنز وارد مذاکره شده‌اند را فاش نکرد اما اعلام کرد که این بازیکن ۳۵ ساله می‌خواهد حداقل برای یک فصل دیگر بازی کند. شایان ذکر است که دریس مرتنز، از سال ۲۰۱۳ در ناپولی حضور داشت و در ۳۹۷ بازی ۱۴۸ گل به ثمر رساند و عنوان برترین گلزن تاریخ این باشگاه را به خود اختصاص داد. علاوه براین مرتنز با ناپولی، دو بار قهرمان جام حذفی ایتالیا و یک بار قهرمان سوپرکاپ این کشور شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲