به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۷۶۴
تعداد بازدید: ۷۳۳
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
هافبک یوونتوس در آستانه پیوستن به آرسنال قرار دارد.

به گزارش میدان، تابستان باشگاه آرسنال با خریدهای ویژه و نتایج عالی در دیدارهای دوستانه پیش فصل به خوبی پیش می‌رود. این تیم در آماده‌سازی خود برای فصل آینده، تاکنون در هر چهار دیدار برگزار شده مقابل نورنبرگ، اورتون، اورلاندوسیتی و چلسی پیروز شده است.

 

گابریل ژسوس، بازیکن برزیلی با مبلغی در حدود ۴۵ میلیون پوند از منچسترسیتی به آرسنال پیوست تا بتواند مشکل این تیم را در خط حمله حل کند. این بازیکن ۲۵ ساله روز یکشنبه در دیدار مقابل چلسی گلزنی کرد و در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: آفرین بچه ها! من احساس می‌کنم در خانه هستم. با این وجود، نظرات زیادی در مورد تمجید از ژسوس داده شد که از جمله آن‌ها آرتور ملو، هافبک یوونتوس بود که با یک ایموجی دست زدن، عملکرد ژسوس را مورد ستایش قرار داد.

 

گمانه‌زنی درباره پیوستن ستاره برزیلی به لیگ برتر به خاطر یک پست!

 

آرتور، بازیساز سابق بارسلونا، دو سال پیش به عنوان بخشی از قرارداد معاوضه با میرالم پیانیچ به یوونتوس آمد اما حالا با جذب پوگبا، موقعیتش برای حضور در ترکیب اصلی بیانکونری به خطر افتاده و به همین خاطر به پیوستن به تیم دیگری فکر می‌کند. گفتنی است که آرتور اخیرا از ترکیب یوونتوس برای اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده کنار گذاشته شده و همین موضوع، به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر قریب‌الوقوع بودن جدایی‌اش دامن زده است. شایان ذکر است که آرتور مورد توجه باشگاه آرسنال هم قرار گرفته و کامنت او زیر پست گابریل ژسوس شایعات پیوستنش به جمع توپچی‌ها را تقویت کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵