به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۷۵۶
تعداد بازدید: ۹۱۲
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
روزنامه اسپانیایی مارکا به کلیدهای مثبت و منفی انتقال رونالدو به اتلتیکومادرید پرداخته است.

به گزارش میدان، با ادامه غیبت کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد، وضعیت او برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. در چند هفته اخیر، رونالدو به چندین باشگاه معرفی شده که آخرین آن‌ها اتلتیکومادرید، رقیب باشگاه سابقش رئال‌مادرید است. با این وجود، مذاکرات پیچیده است اما بعید نیست که رونالدو به اتلتیکو مادرید بپیوندد، چیزی که هفته‌ها پیش غیرقابل تصور بود. بر این اساس روزنامه اسپانیایی مارکا گزارشی را تهیه کرده که در آن تمام کلیدهای انتقال رونالدو به اتلتیکومادرید را بیان می‌کند.

 

۱- از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست اما!
اتلتیکومادرید نمی‌تواند دستمزدی را که در حال حاضر منچستریونایتد به رونالدو می‌دهد،‌ پرداخت کند، مگراینکه با فروش پیراهن و تبلیغات تجاری، پول لازم برای جذب او فراهم شود.

 

۲- دو بازیکن باید اتلتیکومادرید را ترک کنند
برای اینکه جا برای رونالدو باز شود، حداقل دو بازیکن باید اتلتیکومادرید را ترک کنند که یکی از آنها آلوارو موراتا است که این باشگاه قصد دارد او را به یوونتوس بفروشد. دیگری می‌تواند از لیست مهاجمان و حتی هافبک‌هایی مانند سائول یا لمار باشد. موقعیتی که بازیکنان پردرآمد زیادی در آن قرار دارند.

 

۳- کاهش حقوق رونالدو
چیزی که از نگاه همه ممکن است مانع به نظر برسد، زیاد تاثیرگذار نخواهد بود. ستاره پرتغالی حاضر است حقوق و پول خود را کاهش دهد و به اطرافیان خود اطمینان می‌دهد که در این باره مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

۴- رونالدو عاشق بازی در لیگ قهرمانان است
کریستیانو می‌خواهد در چمپیونزلیگ بازی کند، به همین دلیل خورخه مندز، ایجنت رونالدو او را به باشگاه‌هایی مانند چلسی و بایرن مونیخ معرفی کرده بود. البته او قصد پیوستن به تیمی را دارد که بتواند برای عنوان قهرمانی بجنگد و فکر می‌کند اتلتیکومادرید مدعی این رقابت‌ها است.

 

۵- برخی او را به ادامه حضور در منچستر ترغیب می‌کنند و برخی برای پیوستن به تیم دیگر

عده‌ای از نزدیکان رونالدو به او گفته‌اند که در منچستریونایتد ادامه دهد. این یک باشگاه بزرگ است و می‌تواند با اهدافش به رونالدو کمک کند تا او را به روزهای اوجش بازگرداند. از سوی دیگر در این باره شنیده می‌شود که جورجینا، همسر رونالدو، او را به بازگشت به رئال‌مادرید ترغیب کرده است.

 

۶- اسطوره بودن را از دست می‌دهد

کریستیانو با رئال‌مادرید چهار قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورد و مهم‌تر از همه، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است و حالا امضای قرارداد با تیم رقیب یعنی اتلتیکومادرید می‌تواند تمام خاطرات خوب هواداران این تیم را نابود کند.

 

۷- استقبال هواداران اتلتیکومادرید

نکته حائز اهمیت دیگر، دشمنی هواداران اتلتیکومادرید با رونالدو است. حتی زمانیکه او در یوونتوس بود با هواداران مشاجره لفظی داشت، به طوریکه شاید عده‌ای از هواداران اتلتیکومادرید نمی‌خواهند او را در پیراهن تیم خود ببینند.

 

۸- سیمئونه با جذب رونالدو موافق است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید ایده جذب کریستیانو رونالدو را دوست دارد. او رونالدو را معامله‌ای مشابه با لوئیس سوارز در سال ۲۰۲۰ اما با تأثیری حتی بیشتر، هم در جنبه‌های ورزشی و هم از جنبه تجاری می‌بیند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶