به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۵۷۳۱
تعداد بازدید: ۴۸۰۳
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۶
سرمربی پرسپولیس برای خرید بازیکن و مربی خارجی به ترفندی جالب متوسل شده است.

به گزارش میدان، حدود یک ماهی است که باشگاه پرسپولیس در تلاش است بین یک تا دو بازیکن خارجی و البته یک مربی خارجی جذب کند تا فعالیت سرخپوشان در نقل‌ و انتقالات تابستانی تمام شود. در همین خصوص در این مدت تعداد زیادی بازیکن و مربی خارجی به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شد اما هر کدام به دلیلی منجر به انتقال نهایی نشد تا همچنان پرسپولیس از کمبود مهاجم خارجی و البته کمک مربی رنج ببرد.


در همن خصوص بد نیست بدانید یحیی گل‌محمدی مدتی است به روشی جالب رو آورده است تا بتواند بازیکن و البته مربی خارجی مدنظرش را به پرسپولیس بیاورد. شنیده‌های حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس شخصا وارد نقل‌ و انتقالات شده تا بدون واسطه و ایجنت بتواند خارجی‌ها را جذب کند.


این یعنی گل‌محمدی خواسته تا بدون کمک هیچ ایجنتی وارد فضای نقل‌وانتقالاتی شود تا بدون پرداخت مبلغ حق ترانسفر به ایجنت‌ها با پول کمتری خارجی جذب کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مربی برزیلی مدنظر گل‌محمدی هم به همین روش پیدا شده و به همین صورت با او مذاکره می‌شود تا بتواند به پرسپولیس بیاید. حالا باید دید گل‌محمدی با این روش می‌تواند به خواسته خودش که جذب مربی و بازیکن باکیفیت خارجی و البته خوش قیمت است برسد یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸