به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۷۰۹
تعداد بازدید: ۴۹۲
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
باشگاه چلسی تنها به یک شرط با جدایی کاپیتان خود موافقت خواهد کرد.

به گزارش میدان، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که پس از امضای قرارداد با رافینیا، عثمان دمبله و رابرت لواندوفسکی، حالا تمام تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد لاپورتا با این صحبت، به مذاکره برای جذب دو مدافع چلسی، یعنی مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا اشاره کرده است. البته شرایط این دو اسپانیایی متفاوت است و باشگاه بارسلونا در ابتدا تمام تلاش خود را برای انتقال آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی به نیوکمپ خواهد داشت.

 

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، تا زمانیکه باشگاه چلسی جایگزینی برای کاپیتان خود پیدا نکند، حاضر نیست این قرارداد را نهایی کند. با این حال، جایگزینی آزپیلیکوئتا کار آسانی نخواهد بود چراکه این بازیکن توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارد و یافتن بازیکنی با چنین ویژگی‌هایی در این پنجره نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.

 

شایان ذکر است که باشگاه چلسی، ۱۲ سال پیش برای خرید آزپیلیکوئتا از مارسی، ۹ میلیون یورو هزینه کرد و حالا گفته می‌شود این باشگاه برای فروش کاپیتان خود بیش از ۹ میلیون یورو از بارسلونا طلب کرده است. با این حال، به نظر نمی‌رسد آزپیلیکوئتا قبل از اینکه باشگاه چلسی، خط دفاعی خود را تقویت کند، از جمع آبی‌ها جدا شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲