به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۶۷۰
تعداد بازدید: ۸۲۸
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
مربی جدید و خارجی تیم تراکتور با رفتارش در اردوی ترکیه همه را شوکه کرد.

به گزارش میدان، در حالی که تیم تراکتور در ترکیه اردوی آماده سازی را زیر نظر بردیف روس سپری می‌کند بازیکنان به شدت مجذوب رفتار این مربی شدند.


این خارجی صورت یخی که اغلب احساساتش را بروز نمی‌دهد با اغلب بازیکنان رفتاری حرفه‌ای و به دور از حاشیه دارد. بردیف تقریبا از نظم و دیسیپلین مخصوص خود استفاده می‌کند و همین باعث شده هنوز آن اتحاد و همدلی لازم در تیم بوجود نیاید. شاید طبیعی باشد اما بازیکنان تراکتور بیشتر نگرانند که از دستوراتش به خوبی پیروی کنند و او را عصبانی نکنند.


بردیف هرچند تمرینات سخت و پر فشاری را برای بازیکنان در نظر گرفته اما ظاهرا عملکرد حرفه‌ای داشته و همین هم موجب شده تا مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد. او در جلسه آنالیز امروز (یکشنبه) بازی تدارکاتی روز چهارشنبه را عاملی برای شناختش از تیم عنوان کرده و عملکرد بازیکنان در این بازی را از ملاک‌های اصلی ارزیابی خود می‌داند. از این رو این بازی برای همه اعضای تیم مهم است.

 

تراکتور چهارشنبه عصر اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه را مقابل تیم مسیمیر قطر برگزار می‌کند و این بازی می‌تواند تاثیر زیادی در واکنش این مربی نسبت به بازیکنان داشته باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵