به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۵۵۹۱
تعداد بازدید: ۱۰۵۴
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
با تصمیم سرمربی پرتغالی تیم استقلال، اردوی یک هفته‌ای در تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش میدان، تمرینات تیم استقلال برای حضور در لیگ برتر از چند روز گذشته در مجموعه انقلاب آغاز شده است. در این تمرینات، یکسری از بازیکنانی مثل عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، امیرعلی صادقی و ... به دلیل مشخص نبودن وضعیت‌شان در تمرینات حضور ندارند.

 

با این حال با بازگشت بازیکنان قرضی، تمرینات با حضور تعداد زیادی از بازیکنان برگزار می‌شود. ریکاردو ساپینتو از مسئولان استقلال خواسته در شرایط فعلی برای شناخت از بازیکنان بهتر است اردوی یک هفته‌ای در تهران برگزار شود به طوری که بازیکنان کلا در هتل اقامت داشته باشند.

 

ساپینتو در جلسه اول تمرینی به بازیکنان گفته که هر کسی بر اساس قابلیتش در تمرینات می‌تواند در استقلال ماندگار شود و اینطور نیست که بخواهیم همه را حفظ کنیم. به هیمن دلیل، استقلالی‌ها با نظر ساپینتو اردوی یک هفته‌ای خود را ادامه خواهند داد. 

 

آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد، فردین رابط، متین کریم‌زاده و چند بازیکن دیگر که به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده بودند به تمرینات استقلال بازگشته‌اند. از میان این بازیکنان دو سه بازیکن باتصمیم ساپینتو خط می‌خورند و باید راهی تیم‌های دیگری شوند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱