به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۵۰۷
تعداد بازدید: ۵۸۸
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کاپیتان تیم ذوب‌آهن برای ادامه فعالیت در تیمش با مربی پرسپولیسی تیم ذوب‌آهن وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش میدان، ادامه همکاری قاسم حدادی‌فر با تیم ذوب‌آهن در ازای جلسه او با مهدی تارتار است. حدادی‌فر میل دارد فصل بعد در ذوب‌آهن بازی کند و در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. با این حال تارتار میلی به همکاری با او به عنوان بازیکن ندارد.

 

او به حدادی‌فر پیشنهاد داد قبل از شروع فصل از فوتبال خداحافظی کند و به عنوان مربی کادر فنی را همراهی کند. حدادی‌فر حتی راضی شد یک نیم فصل بازی کند و در تعطیلات میان فصل به عنوان مربی به کادر فنی به تیم اضافه شود. تارتار اما این درخواست را هم رد کرد و در کل میلی به بازی کردن این بازیکن در تیمش ندارد.


به این ترتیب قرار است طی هفته جاری تارتار و حدادی‌فر در جلسه‌ای در این خصوص به توافق برسند و تکلیف چگونگی همکاری این بازیکن با تیم ذوب‌آهن را مشحص کنند. در هر حال حدادی‌فر در فصل پیش‌رو چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در کنار ذوب‌آهن است.


این در حالی است که فصل قبل نیز همین مسائل باعث اختلاف حدادی‌فر و تارتار شده بود و طرفین مدتی با هم مشکلاتی داشتند که در نهایت با دخالت باشگاه ذوب‌آهن برطرف شد. باید دید این بار تکلیف جلسه تارتار با حدادی‌فر چه می‌شود و آیا کش‌مکش این دو به پایان می‌رسد؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵