به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۴۸۹
تعداد بازدید: ۱۴۵۸
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
از مدافع تیم نساجی به عنوان جایگزین محمد دانشگر نام برده می‌شد.

به گزارش میدان، امیرمهدی جان‌ملکی، مدافع میانی نساجی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است. این بازیکن ۲۴ ساله در فصل گذشته لیگ برتر ایران عملکرد درخشانی داشت و با پیراهن نساجی خود را بر سر زبان‌ها انداخت. به طوری که حتی بعد از انتشار اخبار اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، از او به عنوان جایگزین این بازیکنان نام برده شد اما درنهایت این انتقال انجام نشد.

 

نوه پیشکسوت استقلال به این تیم می‌پیوندد؟!

 

جالب است بدانید پدربزرگ امیرمهدی، مرحوم عزت جان‌ملکی بازیکن سابق استقلال و پدرش علی جان‌ملکی بازیکن سابق پاس تهران بوده است. گفتنی است که جان‌ملکی فوتبال حرفه‌ای خود را از ۱۵ سالگی در آکادمی استقلال آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ به نساجی پیوست. او اولین بار به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد و همچنین سابقه بازی در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد.

 

این بازیکن جوان اکنون در تمرینات نساجی شرکت می‌کند و یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است. با جدایی قطعی محمد دانشگر و همچنین با توجه به ترک احتمالی رافائل سیلوا و عارف غلامی از استقلال، گفته می‌شد جان‌ملکی جایگزین این بازیکنان خواهد شد اما به نظر می‌رسد او فصل آینده در نساجی ماندنی خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸