به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۵۳۸۳
تعداد بازدید: ۱۴۴۲
شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مهاجم سابق لیورپول در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد.

به گزارش میدان، روزنامه بلژیکی HLN فاش کرد که قرارداد اندی کارول با تیم فوتبال کلوب بروژ بلژیک به دلیل رد شدن در تست پزشکی انجام نشده است. کارول از زمستان ۲۰۲۲ و پس از پایان قراردادش با وست‌برومویچ، بازیکن آزاد بوده است. او فوتبال خود را با لیورپول در تابستان سال ۲۰۱۱ و پس از بازی در تیم نوجوانان نیوکاسل آغاز کرد اما تجربه موفقی با قرمزها نداشت و در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود. کارول ۹ بازی با تیم ملی انگلیس انجام داده که معروف‌ترین گل خود را با این تیم در یورو ۲۰۱۲ مقابل سوئد با ضربه سر دیدنی به ثمر رساند.

 

مهاجم مطرح لیگ برتری در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد!

 

به بهانه رد شدن اندی کارول در تست پزشکی باشگاه کلوب بروژ، به مرور بازیکنانی پرداخته‌ایم که در تست پزشکی برای حضور در تیم جدید رد شدند و انتقالشان به هم خورد.

 

رود فن نیستلروی
فن نیستلروی، ستاره تیم آیندهوون در سال ۲۰۰۱ در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بود اما به دلیل رد شدن در تست پزشکی، این انتقال انجام نشد. این بازیکن با مبلغ ۱۸.۵ میلیون یورو با منچستریونایتد به توافق رسیده بود اما به دلیل پارگی رباط صلیبی که هفت هفته پیش از آزمایش پزشکی رخ داده بود، در تست پزشکی رد شد. البته او سال بعدش توانست پیراهن منچستریونایتد را برتن کند و با شیاطین سرخ به قهرمانی در لیگ جزیره، جام حذفی و جام اتحادیه برسد.

 

مهاجم مطرح لیگ برتری در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد!

 

گابریل میلیتو
ستاره جوان تیم ایندیپندنته در سال ۲۰۰۳ در یکقدمی پیوستن به رئال‌مادرید بود اما دکتر آلفونسو دل کورو، پزشک رئال هشدار داد که میلیتو دو سال پیش دچار مصدومیت زانو شده و همین ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور از همین ناحیه دچار مصدومیت شود. البته میلیتو چهار سال بعد به رقیب سنتی مادرید یعنی بارسلونا پیوست اما به دلیل آسیب‌دیدگی زانوی راستش نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا داشته باشد.

 

مهاجم مطرح لیگ برتری در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد!

 

ویکتور والدز
دروازه‌بان سابق بارسلونا در سال ۲۰۱۴ پیش قراردادی را با تیم موناکو امضا کرد اما با مصدومیتی که سال قبل از آن از ناحیه لیگامنت دچار شده بود، این انتقال به هم خورد و سرانجام او راهی منچستریونایتد شد.

 

مهاجم مطرح لیگ برتری در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد!

 

آندری آرشاوین
آرشاوین، در اولین آزمایش پزشکی‌اش در آرسنال رد شد چراکه پزشکان باشگاه نسبت به وضعیت قلبی او مشکوک بودند. با این وجود اما او تست دوم را با موفقیت سپری کرد و در حالیکه فقط چند دقیقه تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه ۲۰۰۹ باقی مانده بود، انتقالش به جمع توپچی‌ها نهایی شد.

 

مهاجم مطرح لیگ برتری در تست پزشکی تیم بلژیکی رد شد!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲