به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۳۶۱
تعداد بازدید: ۶۱۳
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
عضو هیئت مدیره سابق بارسلونا به وعده‌های دروغین لاپورتا اشاره کرد.

به گزارش میدان، بازیکنان زیادی از جمله رابرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا و رافینیا مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته‌اند اما بحران مالی این باشگاه باعث شده که در خرید بازیکنان جدید دچار مشکل شوند. تونی فریکسا، عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا در مصاحبه با کادنا کوپه به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کنایه زد. در واقع فریکسا به وعده‌های نقل ‌و انتقالاتی لاپورتا از جمله حفظ لیونل مسی و خرید ارلینگ هالند که عملی نشده، اشاره کرده است و سایر وعده‌های لاپورتا را هم دروغ می‌داند.

 

فریکسا در این باره گفت: آیا میدانید که نه لواندوفسکی، نه کونده، نه رافینیا و نه برناردو سیلوا به بارسلونا نخواهند آمد؟ شما این را میدانید درسته؟ باید به هواداران هشدار بدهم که فریب لاپورتا را نخورند. شاید از این ۴ بازیکن، یکی به بارسلونا بیاید و همین هم به شرط فروش یکی از بازیکنان با قیمت بالا خواهد بود.

 

گفتنی است خوان لاپورتا اخیرا جلسه‌ای را با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی برگزار کرد و از علاقه‌اش به برناردو سیلوا صحبت به میان آورد. این درشرایطی است که گواردیولا در واکنش به این صحبت به طور غیر مستقیم به فروشی نبودن این بازیکن اشاره کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵