به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۲۶۳
تعداد بازدید: ۶۴۸
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
ایجنت سابق مهاجم بایرن مونیخ، توضیحات عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش میدان، رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ قصد دارد پس از ۸ سال دوران موفق در مونیخ از جمع باواریایی‌ها جدا شود. باوجود پیشنهاد از منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی به نظر می‌رسد این مهاجم لهستانی به بارسلونا بپیوندد. لواندوفسکی در ۸ فصل حضورش در آلیانز آرنا در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا درخشش بی‌نظیری داشت و موفق شد در مجموع ۳۷۵ بازی ۳۴۴ گل به ثمر برساند. او پس از گرد مولر افسانه‌ای به دومین گلزن برتر بوندسلیگا تبدیل شد.

 

ترس ستاره لهستانی از پیوستن به لیگ برتر!

 

کوچارسکی، ایجنت سابق لواندوفسکی، درمورد اینکه چرا ستاره لهستانی در طول این سال‌ها از انتقال به لیگ برتر انگلیس اجتناب کرده، توضیح عجیبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: هروقت از رابرت می‌پرسیدم که چرا به انگلیس نمی‌رود، او با توضیحی کودکانه می‌گفت که در آن‌جا زیاد باران می‌بارد اما فکر کنم دلیل واقعیش این بود که فکر می‌کرد نمی‌تواند در انگلیس به اندازه آلمان گل بزند و خود را مقابل ستارگان مطرح لیگ جزیره به چالش بکشد.

 

گفتنی است که کوچارسکی در زمان پیوستن لواندوفسکی از دورتموند به بایرن با او همکاری می‌کرد. این ایجنت مدعی شده است که لواندوفسکی از زمانیکه اولین بار در سال ۲۰۱۰ از لخ پوزنان لهستان به بوروسیا دورتموند آمد، از این می‌ترسید که نتواند به همان سطحی که در بوندسلیگا به نمایش گذاشته بود برسد و به همین دلیل در این لیگ ماند و به بایرن مونیخ پیوست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴