به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۱۹۵
تعداد بازدید: ۵۰۷
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر فروش امتیاز قهرمان جام‌حذفی به گوش می‌رسد اما این تیم واگذار نشده است.

به گزارش میدان، باشگاه نساجی به هیچ نهاد، ارگان و یا شرکت خصوصی واگذار نشده و مالک این باشگاه منتظر تعیین تکلیف وزارت کشور است.
بعد از قهرمانی تیم نساجی این تیم درگیر حواشی زیادی شد. تا این اواخرکه بازی این تیم مقابل تراکتور لغو و نتیجه بازی برای تعیین تکلیف به کمیته انضباطی رفت.در پی این اتفاق رضا حدادیان لغو این بازی را از سوی سازمان لیگ بی‌احترامی به تلاش های بخش خصوصی قلمداد کرد و وقتی دلیل قانع کننده‌ای از سوی سازمان لیگ نشنید خواهان عذرخواهی از باشگاه نساجی شد. وقتی این عذرخواهی هم صورت نگرفت در نهایت باشگاه نساجی طی نامه ای به وزارت کشور خواهان رسیدگی به وضعیت این تیم شد.


در همین زمان اخبار مختلفی در مورد فروش 400 میلیاردی باشگاه نساجی به میان آمد و حتی شنیدین شرکت کاله این باشگاه را خریداری کرده است. در نهایت اما مشخص شد این شرکت در راستای تبریک به باشگاه نساجی و تجلیل از تلاش‌های بخش خصوصی در رسیدن به قهرمانی مبلغ قابل توجی پاداش به این باشگاه داده است و خریدار این باشگاه نیست.


بعد از این اتفاق خریداران زیادی برای باشگاه نساجی پیدا شد و چون این باشگاه هیچ بدهی و پرونده بازی در کمیته تعیین وضعیت ندارد در نهایت با پیشنهادات مالی خوبی هم مواجه شد.


با این حال رضا حدادیان تعیین تکلیف این باشگاه را به بعد از پاسخ وزارت کشور به نامه ارسالی این باشگاه موکول کرده است. از طرفی مالک باشگاه نساجی به زودی به ایران برمی‌گردد و در مورد همه مسائل از جمله تعیین سرمربی این تیم تصمیم می‌گیرد. پیش از این مربیانی نظیر حمید مطهری و رضا عنایتی به او برنامه داده اند و شرایط آنها در حال بررسی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴