به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۱۳۶
تعداد بازدید: ۵۴۲
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بر خلاف شایعات مطرح شده، فرهاد مجیدی علاقه‌ای به گرفتن بازیکن از استقلال ندارد.

به گزارش میدان، از زمانی که فرهاد مجیدی از تیم استقلال جدا شد و به الاتحاد کلبا امارات پیوست، شایعاتی به گوش رسید که او قصد دارد چند بازیکن استقلال را به این تیم ببرد. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مجیدی علاقه‌ای ندارد بازیکنی از استقلال بگیرد تا روبروی هواداران قرار گرفته باشد. او زمانی از استقلال بازیکن می‌گیرد که خود بازیکن بخواهد جدا شود و سراغ لژیونر شدن برود. از طرفی، او مهدی قایدی را می‌خواهد که در شباب الاهلی امارات نیمکت نشین است و با توجه به اینکه الاتحاد مشکل مالی ندارد شاید به صورت قرضی قایدی را در کنار خودش داشته باشد.

 

امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور دو بازیکنی بودند که صحبت از رفتن‌شان به تیم مجیدی شده بود. حسین‌زاده که در فصلی که گذشت یکی از پدیده‌های فوتبال ایران بود با استقلال قرارداد دارد و باید برای جدا شدن رضایت مسئولان استقلال را بگیرد. مهدی‌پور نیز برای اینکه یکی از مسافران جام جهانی باشد و مثل دوره فعلی اسکوچیچ به او اعتماد کند، می‌خواهد جلوی چشم سرمربی کروات تیم ملی باشد. هر چند که شنیده می‌شود این بازیکن از لیگ قطر پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و شاید وسوسه شود فصل بعد را در لیگ قطر سپری کند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵