به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۹۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۰۳
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مسئولان باشگاه استقلال با سه بازیکن تیم‌شان برای تمدید قراردادشان صحبت کرده‌اند.

به گزارش میدان، هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید تا تنها دو هفته به پایان بیست‌ویکمین این مسابقات باقی مانده باشد. تیم استقلال که از هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود، این هفته مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف شد اما روند شکست ناپذیری این تیم ادامه پیدا کرد.

 

کادرفنی استقلال هنوز لیستی را به باشگاه نداده است اما در صحبت‌های انجام شده از مسئولان باشگاه خواسته‌اند قرارداد چند بازیکن که به پایان می‌رسد، تمدید شود. نفراتی مثل وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی و ... از جمله این نفرات هستند. 

 

در بین این بازیکنان، مهدی‌پور، غلامی و رمضانی جزو نفراتی هستند که کادرفنی استقلال خواستار تمدید قراردادشان شده است. مسئولان استقلال نیز مذاکره با این سه بازیکن را آغاز کرده‌اند تا بتوانند با بستن قرارداد خیال کادرفنی استقلال را برای فصل آینده راحت کنند.

 

غلامی با وجود پارگی رباط صلیبی در فصل گذشته در میانه راه جانشین سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز شد و توانست به خوبی در این پست به آبی‌پوشان کمک کند. مهدی‌پور نیز فصل بسیار موفقی با آبی‌پوشان سپری کرد و حتی به تیم ملی دعوت شد و در بازی ایران مقابل کره‌جنوبی و لبنان در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به میدان رفت. رمضانی نیز با وجود آمار نه چندان خوب گلزنی که البته دقایق کمی هم به میدان رفته است، جزو گزینه‌های تمدید قرارداد است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵