به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۸۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۴۴
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در یک صورت می‌شود مهدوی‌کیا بیاید و موفق شود، آنهم که تمام کادرش را خودش انتخاب کند و همه خارجی باشند.

بهروز رهبری‌فرد در گفت و گو با میدان، در خصوص ناکامی پرسپولیس در فصل جاری و عدم قهرمانی این تیم پس از ۵ سال اظهار داشت: این مسئله دلایل مختلفی دارد، ولی مهمترین دلیل بی ثباتی مدیریتی است. وقتی یک مجموعه مدیر نداشته باشد یا مدیر خوب نباشد هرج و مرج می‌شود. متاسفانه مدیرانی برای پرسپولیس انتخاب شدند که اصلا در اندازه‌های پرسپولیس نبودند. وقتی بخواهند تیمی را نابود کنند مدیری بالای سر آن می‌گذارند که ضعیف باشد مثل رضا درویش. من نمی‌دانم درویش از کجا آمد و چطور در حال حکم دادن و جمع کردن رفقایش در پرسپولیس است؟! به نظر من درویش برای نابودی پرسپولیس بهترین مدیر بود.

وی ادامه داد: منهای این مسئله مشکلات فنی هم زیاد بود. لیگ در حال تمام شدن است و من هنوز نمی‌دانم ترکیب اصلی پرسپولیس چیست! شما فکر می‌کنید تیم‌های بزرگ جهان به اندازه پرسپولیس در خط دفاع یا ترکیب خود تغییر دارند؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند سال پیش گفتم ۳، ۲ سال بعد از برانکو باید ببینیم پرسپولیس نتیجه می‌گیرد یا خیر. بعد از برانکو و نابودی تیمی که ساخته بود پرسپولیس دیگر پرسپولیس نشد. در این مدت مدام گفتم بی خود کادرفنی پرسپولیس را گنده نکنید و اجازه بدهید ۴ سال از رفتن برانکو بگذرد تا متوجه شویم کادرفنی پرسپولیس چه کاره است. همین‌هایی که دو سال پیش به یحیی لقب امپراتور دادند و می‌گفتند حمید مطهری مغز متفکر هست الان انتقاد می‌کنند. من مخالف تعریف‌های الکی از کادرفنی بودم.

رهبری‌فرد افزود: یحیی و کادرفنی پرسپولیس دیگر جای هیچ بهانه‌ای ندارند. تیم امسال تیم خود یحیی بود، خودش بازیکن گرفت، خودش خارجی‌ها را آورد و همه چیز دست خودش بود پس نمی‌تواند بهانه بگیرد. پرسپولیس اگر نتیجه نگرفت به خاطر مشکلات فنی هست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی مهدوی‌کیا گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس است یا خیر، گفت: نه! مهدوی‌کیا گزینه خوبی نیست. من دوست دارم مهدوی‌کیا سرمربی شود، چون رفیقم است، اما نباید احساسی تصمیم گرفت. مهدی در تیم‌های پایه سابقه مربیگری دارد و معلوم نیست بتواند در پرسپولیس کار کند. با دست روی سر بازیکن کشیدن نمی‌شود در تیمی مثل پرسپولیس موفق شد. پرسپولیس مربی بزرگی مثل برانکو می‌خواهد که بلد باشد در این تیم و فوتبال ایران چطور کار کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس موش آزمایشگاهی نیست که ببین مهدی می‌تواند در آن موفق باشد یا نه. البته در یک صورت می‌شود مهدوی‌کیا بیاید و موفق شود، آنهم که تمام کادرش را خودش انتخاب کند و همه خارجی باشند که همچین چیزی در پرسپولیس نشدنی است.

رهبری‌فرد افزود: همین الان مهدوی‌کیا بخواهد کل کادرش را خارجی بیاورد باید کریم باقری را نخواهد، اگر کریم را هم نخواهد کلی حاشیه درست می‌شود. کریم باقری بهترین آدم جهان، بهترین فوتبالیست و مربی است، اما چه کاری در پرسپولیس می‌کند؟ کجای کار فنی پرسپولیس دست داشته؟ اگر یحیی به کریم اعتقاد داشت که بیشتر از او استفاده می‌کرد. یعنی دانش باقری از حمید مطهری کمتر است؟

وی درخصوص نقش مدیران گذشته پرسپولیس مانند محمدحسن انصاری‌فرد در ناکامی‌های این تیم گفت: همه مشکلات یک سرمنشا دارد که برای پرسپولیس آن سرمنشا محمدحسن انصاری‌فرد است. من نمی‌دانم چرا انصاری‌فرد هیچ‌وقت بازخواست نشد. چرا هیچ وقت به خاطر کار‌هایی که کرد توضیحی نداد؟ اصلا چرا یک مدیر باید برای مدیران بعدی بدهی ارث بگذارد؟ من الان از زمان خدا بیامرز خطیب و تا انصاری‌فرد چک دارم، چه کسی پاسخگو است؟ من الان چک زمان خطیب را چه کار کنم؟ بروم سرخاکش بگذارم بگویم پولم را بده؟!

مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد ضعف خط دفاعی این تیم در فصل جاری هم تاکید کرد: مهمترین دلیل تغییرات زیاد در خط دفاعی ما بود. کادرفنی پرسپولیس هنوز دنبال دو مدافع وسط ثابت است. مگر می‌شود این همه تغییر در خط دفاعی داد؟ خود من ۱۴ سال دفاع وسط جلوزن سمت چپ بودم و جز موارد مصدومیت و محرومیت همیشه آنجا بازی کردم. مشکل دیگر خط دفاع هم حامد لک بود. لک بدترین گل‌های عمرش را در یک سال گذشته خورد، دقیقا مثل معمارزاده و مکانی که در پرسپولیس گل‌های بدی خوردند.

رهبری‌فرد در پایان در پاسخ به این سوال که به نظرش دوای درد پرسپولیس چیست؟ عنوان کرد: پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ بیاورد. به نظر من دوران یحیی  گل‌محمدی در پرسپولیس تمام شده. تمام توانایی یحیی و کادرش همینی بود که امسال دیدیم. پرسپولیس نیاز به کادرفنی جدید و با دانش دارد که خون تازه‌ای به رگ‌های تیم تزریق کند. من دوست ندارم امثال مهدوی‌کیا یا یحیی در پرسپولیس نابود شوند، چون رفقای من هستند و دلم برای آنها می‌سوزد. به خاطر هم دوست ندارم یحیی در پرسپولیس بماند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴