به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۸۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۲۰
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تیم فوتبال استقلال در فاصله سه هفته تا پایان لیگ، قهرمانی خود را قطعی کرد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. شاگردان فرهاد مجیدی با این برد ۶۳ امتیازی شدند و فاصله خود را با پرسپولیس در رده دوم به ۹ امتیاز رساندند. حالا باتوجه به شکست شب گذشته شاگردان گل‌محمدی مقابل سپاهان، استقلال در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ، قهرمانی خود را مسجل کرد و بازی‌های آن‌ها در ادامه لیگ به صورت تشریفاتی خواهد بود.

 

در این فصل، فرهاد مجیدی همراه با استقلال علاوه بر قهرمانی مقتدرانه، به رکوردهای مختلف و منحصر به فردی دست یافت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. نکته قابل توجه اینجاست که اگر استقلال در ۳ بازی باقی‌مانده شکست نخورد به رکورد قهرمانی بدون باخت در یک فصل لیگ برتر می‌رسد. اتفاقی که حداقل در فوتبال ایران بی‌سابقه است اما پیش از این چندین تیم بزرگ اروپایی به این رکورد جذاب که اصطلاحا جام طلایی نامیده می‌شود، رسیده‌اند.

 

از تیم‌هایی که موفق به کسب جام طلایی شده‌اند می‌توان به آث‌میلان در فصل ۱۹۹۲-۱۹۹۱، یوونتوس در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ و نسل طلایی آرسنال که در سال ۲۰۰۴ به این رکورد جذاب رسید، اشاره کرد. حالا تیم استقلال در هفته‌های پایانی لیگ با تیم‌های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان بازی دارد و باید دید آیا فرهاد مجیدی به این رکورد جاودانه دست پیدا می‌کند یا خیر.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
2
0
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
در ایران بی سابقه نیست پرسپولیس در لیگ تخت جمشید سال ۱۳۵۲ با پانزده برد و هفت تساوی بدون باخت قهرمان شد همون سالی که آبی‌ها رو شش تایی کردن
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴