به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۸۱۰
تعداد بازدید: ۶۴۸
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
انتخاب برترین‌های قرن از همان استارتش برخی گلایه‌ها را از سوی کسانی که در لیست قرار نگرفته بودند داشت، درنهایت، اما سه نفر از کشتی، ورزش ملی ایران عنوان برترین‌های قرن را از آن خود کردند.

به گزارش میدان، انتخاب برترین‌های قرن ورزش ایران با توجه به آغاز قرن جدید از سال گذشته استارت خورد. از همان وقت برخی به اسامی مطرح شده برای انتخاب نهایی خرده گرفتند که چه کسانی می‌توانستند در این فهرست باشند و چه کسانی در حد مطرح شدن در این لیست نبوده‌اند.


در شب پایانی، ورزش ملی ایران که در سال گذشته در اسلو بار دیگر توانست مردم را با کشتی آشتی داده و بهترین شب‌ها را در جهانی ۲۰۲۱ رقم بزند، سه عنوان خاص را به دست آورد. محمد بنا در رقابت با کوروش باقری در وزنه‌برداری، هادی رضایی در والیبال نشسته و حشمت مهاجرانی از فوتبال، مربی قرن ورزش ایران شد. او طی سه حضور در بازی‌های المپیک به عنوان مربی، چهار طلا و سه برنز به دست آورده و تیم‌هایش از سال ۲۰۰۵ تا کنون عناوین ارزشمندی را از آن کشتی ایران کرده است.


حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک‌های ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو و همچنین صاحب ۳ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز جهان، به خاطر شکست دیوید تیلور آمریکایی در مسابقات جهانی نروژ که غرور ملی ایرانیان را به همراه داشت، خالق بهترین صحنه‌ی ورزشی قرن ایران انتخاب شد.


همچنین جهان پهلوان غلامرضا تختی دارنده مدال‌های طلای المپیک ۱۹۵۶ مبلورن، نقره المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی، نقره المپیک ۱۹۶۰ رم، ۲ طلای جهانی ۱۹۵۹ تهران و ۱۹۶۱ یوکوهاما، نقره جهانی ۱۹۵۱ هلسینکی و ۱۹۶۲ تولیدو در رشته کشتی آزاد، به عنوان صاحب مدال ماندگار قرن گذشته انتخاب شد.


کشتی شب برترین‌های قرن درحالی این عناوین را به خود اختصاص بود که از قبل صحبت بر سر انتخاب مرحوم پرویز دهداری مربی اخلاق فوتبال ایران به عنوان مربی قرن و همچنین گل حمید استیلی به آمریکا به عنوان صحنه ورزشی قرن گذشته مطرح بود، اما درنهایت چیزی که به رای‌گیری گذاشته شد، با توجه به اینکه فدراسیون کشتی نیز در یک سال گذشته تلاش زیادی برای بازگرداندن کشتی به خانه‌های مردم و قرار گرفتن در جایگاهی که در گذشته از آن به عنوان ورزش ملی ایران یاد می‌شد، داشت، درنهایت گزینه‌های دیگری به رای گیری گذاشته شدند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷