به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۴۵۱۳
تعداد بازدید: ۷۱۰
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
سرمربی تیم صنعت‌نفت تهدید کرد در صورت استفاده دوباره از زمین ورزشگاه تختی به همراه کادر فنی تیمش آبادان را ترک خواهند کرد.

به گزارش میدان، در پی اعتراض علیرضا منصوریان به استفاده مکرر از زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان مسئولان این باشگاه نیز خواهان جلوگیری مسئولان استانی از برگزاری بازی در این استادیوم شدند. از آنجا که استادیوم تحتی جزء مسئولیت پالایشگاه نفت آبادان است دیگر تیم‌ها که شرایط بازی در شهر خود را ندارند گاهی هماهنگی‌هایی را با فرماندار و رئیس پالایشگاه انجام می‌دهند و بازی خود را در این استادیوم برگزار می‌کنند.


همین موضوع باعث واکنش منصوریان شد. تا جایی که آبادانی‌‌ها را تهدید کرد در صورت برگزاری فقط یک بازی دیگر در ورزشگاه تختی این تیم را ترک می‌کند و از مردم آبادان و هواداران این تیم خواست از او حمایت کنند.

 

باشگاه نفت آبادان هم در همین خصوص نامه ای ارسال کرده تا در پی اظهارات منصوریان و برای لطمه نخوردن به تیم صنعت‌نفت از این پس در این ورزشگاه بازی برگزار نکنند. نامه‌ها به فدراسیون‌ فوتبال، مسئولان استان و فرمانداری آبادان ارسال شد.


با این حال مسئولان باشگاه به منصوریان حق می دهند چرا که معتقدند او می‌خواهد زمین بازی برای تیمش به بهترین شکل آماده باشد. از طرفی در استان خوزستان تیم‌هایی هستند که یا در شهر خودشان زمین بازی ندارند، یا امنیت کافی برای برگزای بازی فراهم نیست، یا نور کافی ندارند و موارد دیگری که مسئولان در نتیجه بازی را در ورزشگاه آبادان برگزار می‌کنند. 


مسئولان این باشگاه هر چند به منصوریان حق دادند اما به او متذکر شدند؛ نباید حرفی بزنیم که به دیگران بر بخورد چرا که این تیم و ورزشگاه متعلق به این شهر است. آنها هم می‌خواهند تیم‌شان در بهترین زمین بازی کند و نتیجه بگیرد. 


این اما همه ماجرا نیست. بعد از اظهارات منصوریان موجی منفی علیه سرمربی تیم صنعت‌نفت به راه افتاد. در شرایطی که برخی در آبادان به این مربی حق دادند، گروهی موضع گرفته‌ و از این مربی به خاطر تهدید به ترک تیم صنعت‌نفت ناراحت شدند. برخی مسئولان استان خوزستان و هواداران تیم صنعت‌نفت بر این باورند که منصوریان نباید خواسته‌اش را با تهدید مطرح می‌کرد. او تاکنون کار خاصی برای این تیم نکرده و رتبه هشتم جدول رده‌بندی لیگ آنچنان جایگاه خاصی نیست که حالا منصوریان به خاطرش چنین خود را دست بالا گرفته است. 


از طرفی با توجه به این اختلافات و با تغییراتی که در هیئت مدیره باشگاه صنعت‌نفت رخ داده شاید این فصل، پایان همکاری باشگاه صنعت‌نفت با منصوریان باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶