به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۵۰۷
تعداد بازدید: ۵۶۵
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
روزهای گذشته شایعاتی از قهر مربی خارجی استقلال در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش میدان، گابریل پین مربی ایتالیایی تیم استقلال که در این فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شده، حالا با حذف استقلال از جام‌ حذفی و عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر تا پایان رمضان، برای تعطیلات به ایتالیا سفر کرده است.

 

این مربی هنگام سفر به کشورش به دلیل مشکل ثبت گذرنامه‌ با چند ساعت تاخیر به ایتالیا رفت که همین امر با ناراحتی زیاد او همراه شد. همچنین در چند وقت اخیر مدیربرنامه‌های این مربی سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است و با انتشار استوری‌هایی عجیب و مبهم، انتقادهای بسیار زیادی به فرهاد مجیدی داشته است.

 

همین اتفاقات و همچنین عدم پرداخت مطالبات گابریل پین، این گمان را به هواداران استقلال منتقل می‌کند که او شاید در فصل آینده با آبی‌پوشان قطع همکاری کند. این درحالی است که بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال‌، بخش عمده‌ای از موفقیت‌های این تیم را به عملکرد فنی و دانش گابریل پین نسبت می‌دهند.

 

از روز گذشته تمرینات استقلال بعد از ۶ روز تعطیلی در مجموعه انقلاب آغاز شد و در حالی که در این جلسه تمرینی همه بازیکنان حضور داشتند اما گابریل پین غایب بود.

 

برخی صفحات مجازی خبر‌هایی درباره قهر گابریل پین به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش منتشر کرده‌اند اما این خبر از سوی مسئولان باشگاه استقلال تکذیب شد. قرار است قسط عقب افتاده این مربی ایتالیایی به زودی پرداخت شود و شنیده می‌شود وی روز چهارشنبه به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵