به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۵۰۶
تعداد بازدید: ۴۵۵
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
سرمربی تیم لیگ‌برتری که به تازگی از این رقابت‌ها کنار رفته است در جواب انتقاد اعضای هیئت‌مدیره مدعی شد این باشگاه از ابتدا قصد شرکت در جام‌حذفی را نداشت و حالا دلیلی برای توضیح این ناکامی نمی‌بیند.

به گزارش میدان، بعد از هفته‌ها موفقیت محمد ربیعی همراه تیم مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ‌برتر، این تیم در نیم فصل دوم با افتی نسبی روبه‌رو شد. به طوری که اگر شکست و ناکامی دیگر تیم‌ها نبود چه بسا به نیمه پایین جدول نزول می‌کرد. این شرایط با توجه به نتایج نیم‌فصل اول تیم مس رفسنجان باعث نگرانی مسئولان و هواداران این تیم شد. در ادامه همین روند و در شرایطی که مس رفسنجان در یک قدمی نیمه‌نهایی جام‌حذفی قرار داشت شکست دیگری را این بار در مقابل تیم خلیج‌فارس ماهشهر پذیرفت و از این رقابت‌ها نیز حذف شد.
در نتیجه دو شب بعد از این بازی جلسه کمیته‌فنی اینبار با حضور اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه برگزار شد. در پی این جلسه حرفهایی مطرح شد و حواشی زیادی بوجود آمد.تا جایی که بحث برکناری ربیعی به بیرون درز کرد و حواشی مربوط به این مربی باعث شد او یک شبه به جنجالی‌ترین مربی لیگ‌برتر تبدیل شد. بعد از این جلسه همه اعضای باشگاه از مدیر تا تدارکات تلفن هایشان را از دسترس خارج کردند و کاملا مشخص بود جریانانی در حال وقوع است.
در نهایت این جلسات غیر علنی ختم به خیر شد چرا که ربیعی که از توبیخش ناراحت شده بود قصد ترک باشگاه را داشت. او مدعی بود جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست و علاوه بر تیم مس دیگر تیم‌های بالای جدول لیگ‌برتر نیر از این رقابت‌ها کنار رفتند. از طرفی باشگاه مس از ابتدا قصد شرکت در جام‌حذفی را نداشت که حالا به این بهانه او را بازخواست می‌کند. از این رو توجیه ربیعی باعث شد نسبت به او نرمش نشان داده و با توجه به قراردادی که این مربی با باشگاه مس داشت او را همچنان حفظ کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵