به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۴۹۱
تعداد بازدید: ۶۵۱
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
منچستریونایتد یکی از بدترین سال‌های خود را سپری می‌کند.

به گزارش میدان، منچستریونایتد پرافتخارترین باشگاه در تاریخ لیگ برتر انگلیس است. آن‌ها با ۱۳ جام، بیشترین تعداد قهرمانی لیگ از سال ۱۹۹۲ تاکنون را به دست آورده‌اند. این در شرایطی است که در دهه گذشته پس از جدایی الکس فرگوسن، منچسترسیتی، برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به این تیم داشته است. سیتیزن‌ها چهار بار قهرمان لیگ شده‌اند که بیشترین تعداد در بین باشگاه‌های لیگ برتری در یک دهه گذشته است.

پر کردن جای اسطوره‌ای مانند فرگوسن کار آسانی نیست و اگرچه یونایتد در این مدت چندین مربی جدید را امتحان کرده است اما آن‌ها هنوز جایگزین مناسبی را پیدا نکرده‌اند.

 

در ژوئیه ۲۰۱۳، هیئت مدیره یونایتد از دیوید مویس به عنوان سرمربی جدید استفاده کرد. مویس توسط فرگوسن انتخاب شد و حتی حکم داد که سرمربی جدید باید یک قرارداد شش ساله ببندد اما یونایتد با سرمربیگری مویس نتایج بسیار ضعیفی گرفت به طوریکه دوران او فقط ۱۰ ماه به طول انجامید و در آوریل ۲۰۱۴ برکنار شد.

سپس در ادامه رایان گیگز به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد و در حضور او، منچستریونایتد در چهار مسابقه، دو برد، یک تساوی و یک شکست را به ثبت رساند. یونایتد در آن فصل با ۶۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار گرفت که بدترین امتیاز در دوران تاریخ این باشگاه بود.

 

با بازگشت کریستیانو رونالدو و امضای قرارداد با ستاره‌هایی همچون جیدون سانچو و رافائل واران و همچنین با هدایت اوله گونار سولسشر، منچستری‌ها امیدوار بودند یک بار دیگر در لیگ برتر به قهرمانی برسند.

پس از شکست تحقیرآمیز چهار بر یک مقابل واتفورد، سولسشر از باشگاه جدا شد و رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد اما بازهم شرایط تغییر نکرد و شیاطین سرخ انتظارها را برآورده نکردند.

 

اکنون شش بازی تا پایان فصل باقی مانده و منچستریونایتد با ۵۴ امتیاز در رده پنجم جای دارد. اگر آن‌ها در بازی‌های باقی‌مانده کمتر از ۱۰ امتیاز به دست بیاورند به کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر می‌رسند. یونایتد بازی‌های دشواری با تیم‌هایی همچون لیورپول، آرسنال و چلسی در پیش دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵