به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۴۸۹
تعداد بازدید: ۴۶۰
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
برادر سرمربی تیم استقلال همچنان مورد غضب او قرار دارد و مسئولان باشگاه در تلاش هستند او از امروز در تمرینات شرکت کند.

به گزارش میدان، فرزاد مجیدی یکی از اعضای کادرفنی استقلال پس از دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در تمرینات استقلال شرکت نکرده است. او به سرپرست تیم اعلام کرده که بیمار است و نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند اما اصل موضوع چیز دیگری است.

 

مجیدی سال گذشته تحت عنوان کمک سرپرست فعالیت می‌کرد که امسال با تصمیم فرهاد مجیدی به عضویت کادر فنی در آمد. در طول چند ماهی که از لیگ بیست‌ویکم گذشته است، مجیدی چند بار به بهانه مسائل انضباطی و ویروس کرونا در مقاطعی از فصل در تمرینات غایب بود. سرمربی استقلال در یکی از نشست‌های خبری با اشاره به غیبت برادرش در تمرینات گفته بود: «برادرم به دلیل تأخیر در تمرین در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت و درصدی از قراردادش هم کسر شد. من با برادرم هم تعارف ندارم و نظم و انضباط برای من از همه چیز مهم‌تر است.»

 

این بار فرزاد مجیدی باز هم مورد غضب برادرش قرار گرفته است و حتی این مسئله باعث ناراحتی مسئولان باشگاه نیز شده است. مدیران باشگاه اعتقاد دارند این مسائل به حاشیه‌ها دامن می‌زند و چند بار از مجیدی خواستند اجازه دهد برادرش در تمرینات شرکت کند اما سرمربی جوان استقلال زیر بار این درخواست نرفت.

 

تلاش مسئولان استقلال ادامه دارد و آنها قصد دارند هر طور شده مجیدی را راضی کنند تا از دور جدید شروع تمرینات که امروز (یکشنبه) خواهد بود، شاهد حضور فرزاد در تمرینات باشند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲