به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۴۸۶
تعداد بازدید: ۱۷۱۰
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال تا امروز آماری بی‌نظیر را در لیگ این کشور ثبت کرده است.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم پورتیموننزه رفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. در این دیدار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو موفق به ثبت یک هت‌تریک دیگر برای این تیم پرتغالی شد تا تعداد گل‌هایش را برای این تیم در فصل جاری لیگ برتر پرتغال به ۱۸ برساند.

هت‌تریک شب گذشته مهدی طارمی باعث شد تا سری به آمار گل‌ها و پاس گل‌های این بازیکن در لیگ برتر پرتغال بزنیم. مهدی طارمی در ۳ فصل حضور در لیگ برتر پرتغال در ۹۱ بازی ۵۲ گل و ۲۵ پاس گل را به ثمر رسانده که آماری فوق‌العاده برای این مهاجم ۲۹ ساله ایرانی است.

طارمی در فصل اول حضورش درپرتغال ۱۸ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرد. در فصل دوم ۱۶ گل و ۱۱ پاس گل و تا هفته سی‌ام فصل سوم حضورش در این کشور ۱۸ گل و 12 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. گفتنی است که این آمار فقط مربوط به لیگ برتر پرتغال است و تعداد گل و پاس گل طارمی در دیگر جام‌های لیگ پرتغال و لیگ‌های اروپایی حساب نشده است.

در همین خصوص و پس از درخشش طارمی در پورتو شنیده می‌شود تیم‌های مطرح فوتبال اروپا مانند میلان ایتالیا به شدت خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم هستند. باشگاه پورتو قیمت طارمی را ۲۰ میلیون یورو اعلام کرده و بند فسخ این بازیکن هم ۶۰ میلیون یورو قرار داده شده است.

در زیر می‌توانید تصویر آمار طارمی در لیگ برتر پرتغال را ببینید:

 

آمار بی‌نظیر مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال + عکس

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰