به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۴۷۴
تعداد بازدید: ۵۵۲
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تیم‌های سطح اول فوتبال جهان برای بازی با ایران مبالغی هنگفت را می‌خواهند.

به گزارش میدان، پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی تلاش‌های زیادی از سوی فدراسیون فوتبال و حتی دولت برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی و برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ انجام شده است. حتی در این بین اعلام شد که هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا در صورتی که بازی‌های بزرگ مد نظر بود دولت بتواند کمک مالی انجام بدهد تا این بازی‌ها برگزار شود.

 

در همین خصوص بد نیست بدانید که هیچ برنامه‌ای برای برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های سطح اول اروپایی مانند فرانسه، اسپانیا و آلمان وجود ندارد و قرار نیست که تا به این لحظه تیم ملی با این تیم‌ها بازی کند.

 

نکته مهم در مورد بازی‌های دوستانه بحث مالی آن است. تیم‌های درجه اول فوتبال جهان برای برگزاری بازی دوستانه با ایران از یک و نیم میلیون دلار به بالا پول می‌خواهند که پول کمی نیست. البته ظاهرا دولت به فدراسیون‌ فوتبال قول داده که کمک‌های مالی را انجام بدهد. در هر صورت با این مبالغ انجام چند بازی با تیم‌های بزرگ تقریباً غیر ممکن است و شاید فقط بشود یک یا نهایتاً دو بازی بزرگ را پیش از جام جهانی ترتیب داد.

 

پیش از این در خبری اختصاصی با تیتر "وزارت امور خارجه چه کمکی به تیم ملی می‌کند؟" اعلام کرده بودیم که وزارت امور خارجه و دولت برای حمایت از تیم ملی قول هایی را به مسئولان فدراسیون فوتبال داده اند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴