به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۴۶۳
تعداد بازدید: ۸۳۰
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
از جمع سه ورزشکاری که طی مدتی بسیار کوتاه از هم، ماجرای دوپینگ و محرومیت اعلام نشده‌شان در زمان وقوع رسانه‌ای شد، به نظر می‌رسد فقط یک نفر از آن‌ها در پایان دوره محرومیت قصد بازگشت به دنیای قهرمانی را داشته باشد.

به گزارش میدان، در مرداد ماه سال ۹۹ حاشیه‌های عجیب و غریبی در ووشو ایجاد شد. ووشویی که پیش از آن رشته موفقی نشان می‌داد و موفقیت‌هایی را در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی به دست آورده بود.


در مقطعی ابتدا دوپینگ حمیدرضا قلی‌پور یکی از قهرمانان بنام این رشته که مدتی بود از ووشو بدون سروصدا کنار رفته بود و البته عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هم بود، رسانه‌ای شد. خبر دوپینگ او زمانی افشا شد که ماه‌ها از این اتفاق در جهانی ۲۰۱۸ چین گذشته بود و در این مدت هیچگونه اطلاع‌رسانی‌ای صورت نگرفته بود. او در این رقابت‌ها به مدال نقره رسیده بود و در ادامه نیز دوپینگ یکی از طلایی‌ها رسانه‌ای شد. معین تقوی و البته این پایان فاجعه ووشو نبود و با اعلام دوپینگ مریم هاشمی سونامی دوپینگ و شوک به این رشته تکمیل شد. مریم هاشمی هم یکی از طلایی‌های تیم ملی بانوان در سال ۲۰۱۹ بود.


هر سه نفر به مدت ۴ سال از حضور در مسابقات محروم شدند. باتوجه به سن و وضعیت قهرمانی قلی‌پور و هاشمی، بعید به نظر می‌رسد آن‌ها دیگر در پایان دوره محرومیت‌شان قصدی برای بازگشت داشته باشند، اما معین تقوی ووشوکار کرجی به احتمال فراوان بعد از پایان محرومیتش بار دیگر قصد حضور در رقابت‌ها را خواهد داشت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴